Mother Kızlar 21.haftamdan beri kullanıyorum 28+3 haftalıgım erken doğum riski olduğu için Bugün ilk defa yerleştirirken zorlandım neden oldu acaba başına gelen varmı ???? Çok girmedi sonu hafif ittirdim bişeye degiyordu sanki bu arada her zaman kalktıktan 2 saat sonra filan kullanıyordum veya 1 saat bugün kalkar kalmaz yatahımı topladım hemen kullandım bundan olabilirmi
petitehatunn Mother nefretlik bişey 😒 doktor bırak dese de bıraksam diye gün sayıyorum yeminle. Ay bir de böyle tortu tortu geri geliyor ya🥵 İçeride birkmiştir ya da kasmışsındır kendini ondan olmamış olabilir. Kanama vb olmadıkça sıkıntı olmaz
Ecrn21 Birikmiştir camım ben ilk 5 ay kullandım bazen zorlanıyordu sonra tortu şeklimde atıyordu anlıyordum. Yapınca 10 dakika uzan mümkünse ayaklarını yastıkla kaldır sonra 15 dakika evin içinde uzan birikinti yapmaz o şekilde... peynir kesiği gibi gelebilir kahve tortular gelebilir korkma ilaçın etkisi oluyor ben bıraktıktan 2 ay sonra bile tortu şeklinde düştü ilaç yapınca yürümeyi ihmal etme
Mother petitehatunn teşekkürler canım aynen öyle inşallah bir an önce kullanmaya gerek kalmaz Rabbim sanada şifa versin