boraninannesi_ Kızlar tam 1 ay önce sezeryanla 35+5te doğum yaptım, gebelikte toplam 16 kg almıştım 87 ile doğuma girdim, bebeğim 2500 doğdu. Eve geldiğimde 84 kiloydum 🥲 o günden bu yana da 83 civarıyım hala. Kilom düşmedi şaşkınım. Böyle olan var mı aranızda
Belginylmz boraninannesi_ 9 ay oldu sezryan doğum yapalı tabide 20 kilo almıştım ewe geldiğimde 3 kilo gtmisti bol su tükettim tabi biraz istahda olmadı 10 gün sonra tartildigimda 13 kilo gtmisti biranda gtmisti 7 kilom kalmsti oda zamanla gtti yememe dikkat ederik aldığımı verdim 65 ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim şuan 64 oldum tabi geri kalanını da diyet yaparak
mervemurat16 boraninannesi_ 8 ay önce doğum yaptım 82 ile 1 hafta sonra 75 e düştüm şuan 77 kiloyum sabitlendi resmen bayadır aynı kilodayım şu ödemi atsam biraz daha gider diye düşünüyorum
Balbebek012 boraninannesi_ daha 1 ay olmuş kendine zaman ver kimi hemen zayıflar kimi o ilk bir yıl içinde sen şu an iyileş bebeğine odaklan istersen 8,9 aydan sonra zayıflamaya başlarsın sana tavsiyem bir doktor desteği al tek başına bilinçsiz zayıflamaya çalışma
Booksandcats 102 ile doğuma gittim bebiş 3.5 doğdu eve grldiğimde 99 kiloydum. 12 günlük oldu oğlum ben de 92 olabilmişim sonunda 🫠
Melamial Aynı yemenize devam ederek kilo veremezsiniz ki. Emzirme güzel kilo verdiriyor. Yediğiniz şeylerin kalorisini proteinden alırsanız hızla verirsiniz inşallah. Bu dönemi kaçırmayın. Vermediyseniz daha dikkat edin
boraninannesi_ Melamial aslında cok yemiyorum emziriyorum da ama bebeğim çok emmiyor günlük emzirme süremiz totalde 1 saat falan diğer öğünler de mama yiyor. Sanırım az emdiği için bende öylr hızlı kg düşüşü olmadı
boraninannesi_ Balbebek012 teşekkürler canım biraz kg takıntım var yıllarca 95 kgda kaldım sonra 70e indim 4 yıldır bu kilolardaydım şimdi kendimi hic begenmiyorum
LavinsMom boraninannesi_ ben taç tersi hamilelikte kilo almadim dogurdum zayiftim ama dogumdan sonra kilo aldim 😁 duzensiz beslenmeden dolayi . Simdi bebegimin arkasiyca kosmaktan yine kilolar gidiyor
Melamial boraninannesi_ ya farkındaysanız bu durumun bi diyetisyene başvurun. Bu dönemde vermezseniz veremezsiniz. İlk hamileliğimde yaptım bu hatayı. 2 yaşında anca eski halime dönebildim😣
LavinsMom boraninannesi_ cunku yiyemiyoruz gun icinde. Esim eve geldikten sonra aksam yiyordum. E normal olarak gece yemeleru kilo aldirir . Oyle durduk yere elime ne gecerse atistirmak falan baya kilo aldirdi. İnsallah gider 😁 esim ise dondu 2 gunde 4 kilo kaybetmisim oglumun pesinde kosmaktan