Arkadaşlar 39+2 de doğumum oldu çok şükür . Şimdiye kadar pek bir ağrı sızı olmadan geldim hem zaman daralıyor hem de bebek büyüyor diye endişe ediyordum açıkçası son günlerde yürüyüş ve squat hareketlerine ağırlık vermiştim gece 3 gibi ağrılarla uyandım ama geçer durumdaydı bende kalkıp hareketlerimi egzersizlerimi yaptım sabah da eşime bence bir doktora görünmeliyiz dedim. Saat 1.30 da doktoruma geldim Nst de 10 /15 gündür düzenli sancılarım vardı zaten ben pek hissetmiyordum . Neyse ultrasonla baktı herşey normal dedi ,bebeğin kilosu 3650 dedi alttan muayene ile 3 cm ama bebek çok yukarıda dedi baya . Bende moral bozuldu bir hafta daha böyle edecek herhalde dedim içimden .neyse doktorum baya bir uğraştı sanırım uyarı işe yaradı ki eve geçtikten sonra beni Ağrılar dayanılmaz hal aldı. Yok bu değildir yok bu doğum olamaz bekleyelim evde çekmeliyim falan diye kendimi avutuyorum eşimde eve geldi üstünü değiştirip halı saha maçına gidecek beni görünce ben gittim sen baya kötüsün hiç Böylesi olmamıştın dedi ama ben hala yok dayanırım modundaydım😅 neyse saat oldu 7..30 akşam namazı kıldık valizimizi kapattık küçük görümcemi ne olur ne olmaz diye yanımıza aldık ve hastaneye geçtik 15 dk uzaklıkta. Acilden doğumhaneye burda tatlış iki ebe kontrol sağaladılar ama açıklık aynı 3 cm dediler ama ben dayanamıyorum ağrı geldiğinde hani canım çıkıyor sanıyorsun ağrı/sancı/kasılma geçtiği an hiç bir şey yok çok değişik bir şey .neyse ebeler demesin i giden varsa gitsin bu doğum sabahı bulur . Eşimle görümcemi gönderip ablamla kalacaktım ki😕 sonra aklımıza Meryem ana otu geldi eşim neden suya koymuyoruz ki dedi onu koyduk hırma yedim zemzem suyu içtim ışıkları kapattılar be ben biraz daha yatakta sancı çektim dediğim gibi normal doğum da hiççç kolay değil arkadaşlar sancı anı nefes almak çok öenmli ama işte zor olan da o zaten . Neyse böyle böyle devam ederken de ben bir daha aldılar attan muayeneye açıklık olmuş 8 cm doktorumu aradılar hemen evi de yakın . Ama benim o kadar ağrım vardı ki ebeler ıkınma dedikçe ve sancım geldikte bebek kendini dışarı öyle bir itiyordu ki yapamıyorum diye bağırıyordum .
En sonunda beni oyala oyala hazırlıklar tamamlandı doktorum geldi ve hadi hazırız ıkın artık dedi . Zaten o ana kadar artık tutamadığım bir ıkınma hissi vardı . Hatırlamıyorum ama ⅞ ıkınma oldu ama beneğin başı biraz büyüktü çıkamadı kesi atın diye bağırdım . Sonra doktorum yönlendirdi Allah razı olsun beneğimin çıkması ile öyle bir rahatlama geldi ki anlatamam . Sonra beneğin eşi dikişlerim çok şükür hepsi bitti ve odamıza geçtik . Herşey nasıl hızlı aktı gitti bilmiyorum doğumum bitince ablamlar meryem anaotunu sudan çıkartmışlar 🎈 ben inandığım için oldu ve elimden geleni de yaptım sizde neden olmasın ki . Bu arada hastaneye gelirken abese süresi dinledim felak nas elem neşrah leke okudum . Rabbimin izniyle oğlumu kucağıma aldım şimdi yanımda uyuyor bu ilk gecemiz hastanede emzirmeye çalışıyorum alışmaya çalışıyorum çöl farklı çok değişik bir tecrübe Allah isteyen herkese nasip etsinnnnnnn🩵
Yeni hayatına hoş geldin oğlum Sina 🪁