Rapor konusunda bilgim yok ama neden böyle bir ruh haline girdin eşin ailen destek olmuyor mu ? İş yerinde yakın arkadaşın yok mu halini anlayan. Bol bol kendine vakit ayırmaya çalıs dışarı çık sevdiğin şeyleri yap kendine bakım yap. Sana ne iyi hissettirecekse onları yapm bazen bu sürecimizi anlamiyolar bende hamileyim 17+2 ara ara boyl oluyorum sonra kendimi toparlıyorum