Kızlar selam bebeğimi 3.5 haftalıkken öğrendim kasık ağrılarım o zamanlarda da az az vardı ama bugün yaklaşık 2 saattir geçmeyen şiddeti azalıp artan bi kasık ağrım var doktora gittim bebeği ve kalp atışını gördük ama iyi veya kötü bir şey demedi kanaman olursa gel dedi sizde de oldu mu normal mi korkmalı mıyım