Torun- Merhabalar az önce uyurken suyum gelmeye başladı hastaneye gidiyorum ilk doğum sezeryandı bunu normal istiyorum ama sancı geldikçe dikiş yerim çok acıyor dua edin bana 39+1
Fzehraciki Torun- inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız bende sancıdan uyuyamıyorum düzenli mi anlayamadım ama hiç böyle sancı çekmemiştim daha önce benim de 39+1 kızlar
Ahrez Fzehraciki Kac dakika aralikla geliyor ona gore anlasilir. Once 10 dk ile baslar her 10 dk bir gelir sonra gittikce azalir eger 2-3 dk duserse muhakkak hastaneye gidin.
Selinbs Fzehraciki günümüz aynı ama şuan yok mesela yani doktora gitmek gerekir mi bilmiyorum ara ara giriyor gece uyutmadı ağrı
Guclu_anne Rabbim gönlünüze göre versin, inşaAllah sağ salim hayal ettiğiniz gibi normal diğumla kucağınıza alırsınız🤲 Bizi haberdar etmeyi unutmayın
Fzehraciki Ahrez on beş dk ile başladı beş e düştü sabaha kadar şimdi de on beş dk dır sancım yok anlamadım
Nes7616 Bende ssvd beklediğim için çok stresliyim inşallah güzel şeyler yazarsınız bize de öotive olur Allah yardımcınız olsun , nefes tekniklerini unutmayın sakın pelviğinizi gevşetmeyi unutmayın mümkünse eşiniz size odada yalnızken perine masajı yapsın
Torun- Sezeryanla sonuçlandı arkadaşlar suyum çok geldi bebek çok yıkardaydı ve dikişlerimdeki baskı beni çok zorladı ayrıca bebeğim de kakasını yapmaya başlamıştı
Guclu_anne Torun- Hiç üzülmeyin hakkınızda hayırlısı böyleymiş. Önemli olan ikinizinde sağlıklı olması☺️