seldaa_nr merhaba danışmak istediğim bir konu var. rahim yumurtalık kontrolü yapılırken üstten ultrason muayenesinde idrara sıkışık olmak gerekiyor. hamileliğin 12. haftası ve sonrası idrara sıkışık olmak önemli mi?
Curious seldaa_nr Tam tersine sıkışık olmamak gerekiyor, bu yüzden hatta her muayeneye girmeden önce asistanlar önce tuvalete girmemizi söylüyorlar.