Fatma1991 canım ben e bebekte olan bakım setinden internetten sipariş vermiştim çok uyguna gelmişti ıslak mendil sleepy aldım tabi ilk zamanlar için pamuk aldım .. sonra bübchen set aldım müstela alacaktım fakat bübchen indirimdeydi ve müstela biraz fazla pahalı 🙈