Gamzzkan sakin olun önce sancı geldikce ıkının bende de aynısı oldu sizin gibi adet sancım vardı gittim 4 cm açıklık dediler nts bağladılar suni sancı verdiler gidip gelip bakıyolar hala 4 cm ilerlemiyo ama ağrı inanılmaz bastırdı ölüyorum ıkınırken sanki etimi kopariyolar öyle canım yaniyo bı çubuk soktular banada yanımda yatan kadinada ama hissetmedim öyle acısını sanırım tıkanık mi nenoyle bişey demişlerdi oyuzden yaptılar ilerleme yoktu diye sonra ben elimden geldiğince ıkındim bian once olsun diye sende dene yanımdaki kızında oyleydi bak hiç sancısı yokmus fitil vermişler kıza o fitille açılma olmuş 4 cm sabahtan bekliyordu kız suni verdiler kıza sezeryan ol demişler olmam demiş oda benim gibi ıkınmaya baslamis sancıyla beraber açılma olsun diye benden yarım saat sonra o girdi doğuma