Elfelf475 Eylulunannesii gaz o 😅 insan başta bir şişiyor sonra normale bir iki hafta dönüyor. 12 haftalıkken artık benek belli olmaya başlıyor ikinci çocukta benim böyle oldu.
[silindi] En fazla susam tanesi kadar o belli olur mu karın hiç 6. haftadan 🙈 gazınız vardır şişkinlik