Kocagoznurrrr27 Sevgili Anneler bu ataklar biter mi ? Benim bebeğimin atağı 2 aydır devam 😂 evde huniyle gezmeme son 5 dk kala . Sizde durumlar nasıl? Biz 3 ay 2 günlüğüz .
Gamzeli_03 Kocagoznurrrr27 4 .5 aylık olduk gündüz uykusu hiç yok evde sürekli kucakta iş aş yapamıyorum yerine koyduğum da etini koparıyorlar sanki çığlıklar içinde alıyorum böyle 🤦🏻♀️
Kocagoznurrrr27 Gamzeli_03 Bende tam tersi gece uykuları haram mızmız asla susmuyor bir gun iyiyse 5 gün kıyamet erkek mi ?
Zuhal_Y boraninannesi_ her bebek ayni degil canim buyuk oglumda saat basi uyanirken diger oglumda 3 4 saat . Bebeginizde gaz olmasini istemiyorsaniz beslenmenize dikkat edin. Kimyon iyi gelir yemeklere corbalara caylariniza ekleyebilirsinz. Hersey gecici saglikla buyitun inşallah
Kocagoznurrrr27 Zuhal_Y Neler denemedim kiii nelerrr gaz yapıcı hicbir besin tüketmiyorum mesela ama yine gazlı