Seherr Kızlar 6. Haftada çok şükür kalp atışını duydum doktorum 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Ama ben kendimce direk 11. Haftamda gidip ikili test yaptırim diyorum sizce beklesem mi yoksa gitmem daha mı doğru olur
AyEr Seherr ben 13 haftaya kadar her hafta gıttım sıkıntılı bır gebelık sımdıde 2 haftada bır gıdıcem bıraz buyusun ayda 1
UcanHamile Seherr doktorum benide hep 2 haftada bir çağırdı. Hatta en sonunda kalp atışını tekrar duymak için cagirmistim demişti. O haftalarda sebepsiz yere kalp durması ihtimali daha çok olduğu için daha sık görmek istiyorlar sanırım
esractn Seherr 12.haftanıza kadar 2haftada bir çağırıyorlar genellikle. 12.haftadan sonra ayda 1 daha sonra tekrar düşüşe geçiyor. Doktorunuzu dinleyin dedigi tarihlerde gidin
Minnosaile Seherr gitttikçe daha çok gitmek istiyor insan 🙂 bir de doktordan çok doktor olmamak lazım 🙂
Seherr UcanHamile yakın bir tanıdığınız perinatolog ona gitmek istiyorum ama çalıştığım için izin almam zor oluyo o yüzden tereddütte kaldım bu hafta işyerime bildiricem inşallah sıkıntı çıkarmazlar
SevgibiR Seherr çok geç 🎃 iki dediyse iki haftada git başta her haftaydi benim sonra 3 haftada birdi randevum 32 den sonra 2 haftaya düştü