Kuphaha 37.hafta böyle gaz sıkışması gibi bi ağrı saplanıyor karnıma ara ara geçmek bilmiyor yaşayan var mı
perihankrkya Kuphaha gaz sikismasi sandm suan hastanedeym sancim oluyormus 36+6 bugun sezeryana alacaklar
nazel123 Gaz çok bırıkıyor bendede sürekli açık yattığımdan üşütüyor muyum bilmiyorum ama saplantı tarzı olmuyor 37nin içindeyiz
Msl2006 Devamlı devam ediyorsa bir hastaneye gidin isterseniz ben gaz sanmıstim ama sancıymıs acılmam baslamıstı
Kuphaha Msl2006 ben de bilemedim pazartesi randevum var 2 hafta sonrada sezeryan için günüm var emin olamadım öyle canımı çok yakan bir sancı değil midemde gaz sıkışması gibi
Kuphaha perihankrkya Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Gaz sıkışması dışında başka belirtileriniz var mıydı karın ağrısı falan