Kızlar bugün tam 35 haftayı doldurduk bebeğimle, bazı postlarda yorumlarda okuyorum bebeğin karında sepsert olması bir yere toplanması sancı demek oluyormuş falan şuan tam da öyle bir de hareketli baya şuan karnımı acıtırcasına geriniyor dolanıyor dönüyor sanki bebek bazen korkuyorum böyle olunca bazı şeyleri de okuyunca, herhangi bir ağrım sancım yok ama sizde durumlar nasıl, sezaryen kararı durumunda da nst alıyorlar mı bir de bu haftalarda ?