Helenn2112 Kızlar Merhaba! Ben ayın 25inde kan testi verdim ve 2501 çıktı ama halen ultrasyonda kese görünmüyor normalmi aça vajinal ultrasyondan bakmadılar sizce kese ne zaman oluşur
myangelson Helenn2112 kan verdim 4000 çıktı değer 4-5 gün sonra muayeneye gittim vajinal ile zar zor kese gördü 5 haftalık dedi ama ilerleyen haftalarda 1 hafta daha geri çekti yani 4 haftalıkken görmüş keseyi biraz daha bekleyin gözükür
Gokturkmom_ Helenn2112 Bir iki gün daha bekleyin,görünecektir endişe etmeyin ben ilk kan verdiğimde 94tü bir hafta sonra gittiğimde karından görmüştüm
Bercestee Helenn2112 benim de öyle oldu kese çok geç göründü geç döllenme olabilir telaş yapmayın strese girmeyin. Sabırla beklemek gerekiyor beklemesi zor ama🥰🤍
Helenn2112 Gokturkmom_ bende ilk gebeliğimde 15 çıkmıştı iki hafta sonra kese görünmüştü bu gebeliğimde yüksek çıkmasına rağmen kese görünmedi endişelendim biraz
Helenn2112 Bercestee çok teşekkür ederim ikinci gebelik olmasına rağmen tecrübesiz kalıyor gene insan☺️
Bercestee Helenn2112 kesinlikle öyle. Annelikten gelen bir şey evlat doğmuş da olsa karnımızda da olsa hep bir tedirginlik. Rabbim sağlıcakla bizlere bağışlasın İnşAllah 🤲🤲