Kızlar resim yüklesem mi bilmiyorum, göğüs ucum çok garip. Sizinki de böyle mi veya bir şey mi var bilmiyorum göğüs ucum sanki kabuk atıyor gibi. Birde kenarları top top olmuş gibisinden
Bir de 3 yıl önce emzirdim şuan tekrar gebeyim 15 haftalık. Atsam mi göğüs ucumu? Acaba sizinki de böyle mi yoksa benimki mi sadcee böyle.