ocak-94 Kızlar Aydında Kadın Doğum hastanesinde önerebileceğiniz bi doktor var mı? İyi olduğunu duyduğum 3 doktor da özele geçmiş yeni gelenler olmuş gidip de memnun olduğunuz kimler oldu
aslhnkrts9 ocak-94 Ali soydar , İrem yanmaz var. Ali soydar benim özelde ki doktorumun arkadaşı , İrem yanmaza da geçen muayene oldum ilgiliydi baya bir de Betül yörük var gitmediyse onu da önerebilirim
ocak-94 aslhnkrts9 doğum için cerrahide falan nasıllar acaba Serdar nemliye gidiyorum doğumda iyi dediler ama ikidir tersliyor ve çok hızlı konuşuyor sevemedim bi türlü başka doktor arayışındayım
aslhnkrts9 ocak-94 cerrahi deyince bana Ali soydar bi tık daha mantıklı geldi çünkü kongrelere falan gidip kendini sürekli geliştiren bi doktor benim kendi doktorum onur bey onu önerdi bana yine Nilgün hanım vardı cerrahisi çok iyi demişlerdi hala orda mı bilmiyorum