Kızlar an itibariyle 39.haftaya girdik. Bugün doktor kontrolüm vardı her şey yolunda çok şükür normal doğum istiyorum bebeğin kafası aşağıda ama yüzü dışa dönük dedi. Bu durum seni zorlayabilir belki sezaryana alabiliriz dedi. Kendiliğinden dönebilir ya da sancıyla birlikte de dönebilir dedi ama kafam karıstı bu durumu yaşayan var mu ?