Ciiseemmm [silindi] bugün gittim ama doktor çıkmış boşuna gitmiş olduk 😔cuma gidicem tekrar sen naptın gittiniz mi
anneolucam [silindi] hamilesinizz tebrik ederim😍😍😍benimde reglime 1 gün kaldı test yapmamak için kendimi zor tutuyorum siz ne zaman yaptınız bu testleri belirtileriniz neydi Allahım banada şu çizgileri görmeyi nasip ett Lüften banada dua edermisinizz🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺
Ciiseemmm anneolucam Allahım hayırlısı ne zamansa o zaman nasip etsin canım ilki hemen tuttu ama öldü diğeri altı ay sonra tuttu şimdi ikinciye hamileyim çok kafaya takıyordum nasip değilmiş Allah zamanını biliyor ne kadar rahat olursan o kadar iyi oluyor
Ciiseemmm [silindi] bugün gittik keseyi ve bebeği oluşturan yapıyı gördü kan tahlili istedi ama veremedim daha sonra tekrar gidicem
Humannrle [silindi] gözün aydın olsun canım çok sevindim 😘 adet olacakmışsın gibi sancın ağrın oluyor mu bide beyaz kremsi akıntı
Humannrle [silindi] bende de öyle oluyor da hasta olmaktan korkuyorum inşallah gebelik belirtisidir diyorum
Humannrle [silindi] yok hayır 24nde vermiştim kan 1.20ydi şimdi adetim 2 gün geçti sayılır ama test yapmaya korkuyorum