[silindi] Kızlar ben 6 gün önce beta verdim 1 çıkmıştı tomografiye girdim eğer pozitif çıkarsa napicam çok etkilenmiş midir
Elif-ada- [silindi] Ay çok mutlu oldum Hayırlı olsun Rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin darısı başıma inşallah🧿🤗
anneolucam [silindi] hamilesinizz tebrik ederim😍😍😍benimde reglime 1 gün kaldı test yapmamak için kendimi zor tutuyorum siz ne zaman yaptınız bu testleri belirtileriniz neydi Allahım banada şu çizgileri görmeyi nasip ett Lüften banada dua edermisinizz🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺