Rukiye0 Merhaba herkese bugün organ taramamiz yapıldı herşey normalmiş fakat beyinde omurilik sıvısı normal düzeyin biraz üzerindeymiş böyle bir durum yaşayan oldu mu sonucunda ne oluyor ya da ne yapmak gerekiyor