Ben de 35+5 te gün alıcam kısmetse doktorum çağırdı doğumu konuşmak için önümüzdeki hafta çarşamba gününe bakalım ne diyecek. Heyecan, korku, kaygı herşey bir arada bir yandan da diyorum biran önce doğsun bebiş sonlara doğru iyice zorlaştı herşey çünkü.. 33. Haftada 2.300 dük bu arada