erikliturta 39+5 haftalık hamileyim ve yaklaşık 2-3 haftadır kilo almıyorum, gayet normal besleniyorum ama kilomda artış olmuyor. Son haftalarda kilo alamama durumu yaşayan var mı?
bahocum erikliturta ben de son haftalar almıyordum ya da çok az alıyordum. Doktorum bir sıkıntı görmedi, kızım da gayet sağlıklı. Zaten 39 olmuşsunuz artık çocuk gelişeceği kadar gelişmiş, kilosunu almıştır
eylulicten erikliturta ben son 3 hafta almamıştım yani bebek almamıştı doktor normal doğum olarak suni de başlayalım dedi ama suniyi hissetmedim ve bebek kalp atışları yavaşladı sonuç sezaryen 😊 Haftadan sonra bebek kilosu sabitti doktor 39+5 de doğuma aldı
Zeeyneep64_ Ben de aynı şekilde 39.haftamdayım 2 seferdir kontrolde benim kilom sabit bebis de 100gram falan almıs
Zeeyneep64_ erikliturta 5 gün içinde 100 gram almıs ama doktor son haftalar artık kilo alımı genelde durur dedi bana