Makbuss Merhaba hanimlar cok sukur bende doguranlar kervanina katildim ve suan kucuk prensesimle beraberiz benim hikayem son kntrolde 39.2 de 3 cm acilman var demesiyle basladi ama ben acilmayi cok anlamadm sadecs devamli olan bir bel agrim vardi ve son kntrole kdr acilmamda yoktu son hafta hurma yiyip temizligide iki gune yapinca acilmam 3 cm olmstu neyse doktorum herseyin norml oldugunu persembe sabah 7 de hastanaye gelmemi ve acilam hizli olsun diye vajinaan hap koyacaklarini soyledi ben tabi biraz merak ettim onceki dogumlarimda hep acilmamla hastanedeydik bunda oyle degildi ve biz once okula giden kizlarimizi birakip direk hastaneye gectik esimle ve 7.15 de hastanedeydik hemsire gelip altan hapi koydu bir saat kalkma yatakta dedi ve oyle yaptim sonra kontrolume doktorum geldi acilmam 4 cm olms ve suyumu patlatti sancilar bundan sonra siklasti ve artik dogum sancilari iyice belliydi sonra hemsireye kontrole geldiginde 8 cm olms acilmam ve direk doktora aradi onlar hazrlanip geldi ve cati sandalyesini actilar ben yarim saatin icinde iyi ikinmayla birlikte esiminde destegiyle dunyaya gozunu acti prensesim cok sukur Rabbime Allah sizlerede guzel dogumlar nasip etsin insallah 😊39.4 3 kilo 100 gr 50 cm di
MerveOulganm Makbuss sağlıklı ömürlü olsun 🥰 hurmayı kac tane tükettınız birde bel ağrısından başka ağrınız belirtiniz varmıydı.