Y_M_R kesinlikle katılıyorum 4 gün önce sezaryen ile doğum yaptım hala kendime tam gelemedim. Karnın hemen gitmiyor onun ağrısı ayrı, oturup kalkmak bile işkenceydi ilk günler. Ağrı kesici ve antibiyotik almama rağmen hala ağrılarım geçmedi, üstüne erkenden aniden doğuma girdim diye sütüm de gelmedi mecbur mama verdik, bebek küçük ve emme refleksi de tam yok o yüzden memeyi tutmuyor onun üzüntüsü ayrı, ağrılarımdan dolayı bebeğimle tamamen kendim ilgilenemiyorum elden ele geziyor yeri geliyor annem eşim kardeşim besliyor çok üzülüyorum yetemiyor muyum diye ama birde bazı şeylerin kıyasını yapanlar var yani ne farkeder normal ya da sezaryen ikisi de doğum şekli sonuçta.