Ayselersooy Merhaba sevgili anne adayları 13+6 haftalik hamileyim ve bu iki gündür okadar çok bel ağrım var ki yatağa yattim zman uyutmuyo bile beni acaba aranizda aynı durumu yaşayan var mı?
Smye Ayselersooy rahim büyümesine bağlı korkutmak istemem ama o ağrıya şükret bide 32 den sonrasını gör 😍
Sarenry Ayselersooy canım o haftaşarda magnezyum eksikliğinden oluyor ama ben şimdi 37 haftalıgım bu zamanlarda daha kötü oluyor yni diyceksinki o agrışar beymiş🤦🏼♀️
AyEr Ayselersooy henuz cuma gunu kontrole gıdıcem canım ama anneme sordum dedı kızım bebegın buyuyor rahmın buyuyor cok normal dedı son aylarda da cok oluyor dedı suan da bıle agrım var uyku sıfır
Ayselersooy AyEr aynen oyle kuzum rabbim kolaylik versin saglikla sihatle kucagimiza almayi nasip etsin🤲
Ayselersooy Smye şuan boyleyse ozmani dusunemiyorum canim ama vardir her zorlugun arkasinda mutluluk😍
AyEr Ayselersooy ıkılı teste 13 haftallıkken ama alısverıs yapma 16 da net olur dedıler canım benım sen ogrendın mı
Ayselersooy AyEr ben ikili test yaptirmadim canim benim ama ultrasona girdimde yuz ustu yatiyodu ogrenemedim ayin 28de kontrolum var ozman ogrenitim insallah
Minikomom Benim bel kuyruk sokumu ağrısı nerdeyse 10.haftada başlamıştı kime soylesem bebek daha ne ki dıyordu ama ben agrıdan agladığımı bilirim. Yatardım kalkamazdm kalkardınm oturamazdm şimdi 18.haftadayız o kadar kalmadı ağrılar çok şükür ama arada oluyor yıne Erkek bebeklerde bel agrısı cok olur dıyo lar. İnşallah gecer canm dınlen gecmiş olsun
Duranb Ayselersooy ah be cnm 39+3 um bel kasik agrisindan artik aglicam simdiden basladiusa agrin doktoruna soyle hemen... sonra bayagi bi artiyor sabah her tarafin agrili kalkiosun😞😞😞