Ynckpgn Uygulamaya göre 10+4 haftalık ama kese ölçülünce 5+1 ve kesem 3 haftadır hiç gelişmedi doktor kürtaj yapmam gerektiğini söyledi hiç kanamam ağrım olmadı dua edin en kısa zamanda tekrar hamile kalayım çok üzülüyorum bu arada 2.düşüğüm olacak
Nesrin_71 Ynckpgn bende yarın kürtaj olacağım bebek gelişmemiş maalesef 8+4 olması gerekirken 6 haftalık kalmış kalbi atmıyor 😒
gunes_fgk Cok gemiş olsun canım karışmak haddime değil bir başka dr gösterme şansın varsa dene derim Rabbim kucağına evlat almayı en yakın zaman da nasip etsin sana inşallah