39+3 de doğdu ama hazırlık için 38 çok geç sonuçta doğumun kızı erkegi yok geçte olabilir erkende siz her daim hazırlıklı olan akrabamizdan birisinin kızı çok erken doğdu 34-35 haftalık falandi ve hastahane çantası falan hazır değildi başkasının hastane çantasını kullandı ki Allah’tan öyle bir sansi olmuştu 🤗