Ayrıca ilk çocuk dışlanmış hissetmesin diye ikinci çocuğun da hakkından çalmamak gerekiyor. Mesela ilk çocuk ne kadar kaldı anne kucağında, ne kadar hevesli ve tahammül doluydu anne, her şeyini ne kadar ince düşünüp alırdı, sevmeye ne kadar vakti kalırdı vs. Ben ilk çocuktan çok ikinciye üzülüyorum her şeyi yarım 🥲 mümkünse baba ve anne iki çocukla da ayrı vakit geçirmeli. Çünkü ikinci çocuk hakkı olan sevgiyi hep paylaşmak zorundayken, büyükte de kıskançlık oluşuyor. Ayrı zaman ikisine de tek anne tek baba zamanı ve birlikte zamanlar olmalı🙏