newmommmyy2 Fenerli6767 bol su için artık yanlışlıkla olan olmuş herhalde Allah korusun ama bitanesindende bişey olmaz inşallah bundan sonrasında çok dikkat edersiniz geçmiş olsun sakin olun stres daha çok zarar çocuğa
Baby_B Fenerli6767 insallah olmaz canim Parasematol iceren parol icebiliyoruz ama nurofen farkli bir grupta
Ayse0575 Fenerli6767 üstüne bakmıyor musunuz ilaçları içerken. Evde tek ilaç ben kullanıyor olmama rağmen her içişimde defalarca kontrol ediyorum. Bence bi doktorunuza sorun inşallah bi şey olmaz
Fenerli6767 R-veyda44 ya soğuk alginligi 2 tane ilaç vardı eşim almış onunkini içmişim demediki bana biri benim ilacım benim sandım ikiside
Mystery_362 Fenerli6767 bildiğim kadarıyla ilk 3 ay geçtikten sonra organ gelişimi tamamlandığı için ilaçların kötü etki etme ihtimalleri de azalıyor, kalbinizi ferah tutun doktorunuza danışın ilk fırsatta
R-veyda44 Fenerli6767 lütfen ilaç içerken mutlaka içeriklerini okuyun ben hamile olmasam bile içindeki yazıyı okumadan kullanmıyorum.umarim kötü birşey olmaz daha organların geliştiği zamanlar 4 aylık Rabbim esirgesin
semmmm37373737 Fenerli6767 gebelikte soğuk algınlığı için ilaç içilmiyor ki canım.Senin olan ilaç hangisiydi