39+1 de doktor kontrolüne gittiğimde çatı muayenesi yapıldı ve ebe 1 cm açıklık olduğunu söyledi.Doktor da açıklığın yok kendiliğinden gelmezse 1 ekimde akşam yatış yapıp fitil ile açılma olacak ertesi gün ise suni sancı verilecek dedi.Var mı bu tarz durumla karşılaşan?Çok hafif ara ara regl ağrısı gibi belime ve kasıklarımda şu an ağrı var ama günde 2 3 defa oluyor olmuyor gibi.