Arkadaşlar merhaba tüp bebek yapmıştık 6 haftada kalp atışını duyduk ama bugün kontrole gittiğimde kalbi durmuştu. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum. 2 tane dondurulmuş embriyom var onları hemen transfer ederler mi acaba