SariLale22 devlet hastanesinde 6. Haftaya girdiğimizde karın ağrısı ile gittim ufak lekelenmem oldu düşük yapıyorum sandım karından ultrasonda göremedi keseyi bile bulamadı alttan muayene etti hem bebeğimi gördüm hem de kalp atışını duydum hiç korkmayın Allah’ın izniyle 🫶🏻