ozlemack Kızlar sonbahar-kış bebişleri için bana güzel bi battaniye önerebilir misiniz rica etsem evde gündüzleri uyuturken üzerini örtmek için yada pusette örtmek için 🫶🏻
Hka_hilal ozlemack bebekhouse’dan Andywawa Kışlık Bebek Triko Battaniye Gri aldım çok güzel tam kışlık 💕
Crocus20 ozlemack Belki bu şekilde aratıp bulabilirsiniz. Çiçekli kısmı kadife gibi arka tarafı da kürklü yumuşacık
_ozlmm ozlemack ben bunları aldım bir de nohut battaniye aldım evim sıcak oluyor ilk başlarda müslin kullanırım havalar soğudukça diğer battaniyelere geçiş yaparım 🙈
gaydirigubbakcemilem ozlemack trendyolda babymod mağazası var onun battaniyeleri çok güzel ve yumuş yumuş ilk kızım olduğunda gri almıştım unisex olsun diye şimdi ikinci bebişede onu kullanıcam 🤭