Dün öğle saatlerinde nişan geldi doktor sıyırma yaptı nişan gelsin diye sonra gece 02.09 da suyum geldi bi anda tuvaletim sandım koşarak wcye gittim çişimi yaptım baktım su devam ediyo hemen Annemi aradım beni de alın dedi saat 02.50 de hastaneye vardık
Yatış yapıldı sudan ötürü açılma 3 cmdi sabaha kadar suni sancı çektim saat 8 de 5 cm oldu açıklık ama hiç uyuyamadım ağrıdan
Her 30 dakikada bir alttan muayene edildim açıklık hâla 5 di saat 10 da suni sancıyı artırdı 100℅ Yaptı dayanamaz Hale geldim ağlamaya başladım beni kurtarın diye Bazı ebe stajerler sağolsun belime masaj yaptılar ben ağladıkça her neyse saat 11de bizim serüven başladı bebek kanala yamuk girmiş 2 ebe zorlayarak karnıma oturdu biri diğeri de bastırdı zar zor ıkınma anlarıyla oğlum sağa salim doğdu saat 12.12de
Ama beni zorladıkları için nefessiz kaldı içerde bunalmış yeşilimsi bi renkle doğdu bana göstermeden kilosu ölçüldü 3 kilo 25 gram saçları aşırı fazla ve uzundu bebeğin direk yoğun bakıma aldılar ben sadece annesi bak dediler baktım ağlıyodu yanağına deydim sustu yanımdan hemen götürdüler 2 saniye anca gördüm
Kafası biraz doğuma bağlı şiş doğdu
O arada bana dikiş atılıyordu açıkcası biraz canım yandı ebe de kötü davrandı
Bebeği görmek istedim saati var dediler ağladım çünkü doğumum kolay olmadı ve o dikişli halimle 6 kat aşşağı indim babası gördü sen göremezsin dediler bende cingar çıkardım ne demek bebeği göremezsin diye beni almamak dedim zar zor oğlumun yanına girdim küvezde olduğu için dokunma vs resim çekme dediler ama dayanamıyorum ağlıyorum o ara balım ben geldim dedim gözlerini açtı bana baktı aynı babası dudakları gözleri şükür ama nefes almakta zorlanıyormuş nolur dua edin daha yavrum 1 günlük bile olmadı sabahtır herkesin evladı yanında bi benim evladım küvezde nolur dua edin bize sabah çıksın nolur yalvarırım 🥺