Selamlar. 29. Haftandayım dün sancı şikayeti ile hastaneye gittim. Sancıyı ani ve bıçak gibi kasıklarımda hissediyorum. Nst çekildi 35 çıktı sancı miktarı 40 ı bulmadı hiç. Ultrasonda bebek neredeyse 3 haftadan fazla önden gidiyor görünüyor. Doktorlar da şaşırdı güncel kilosu 1.750. Büyüklüğünden dolayı mı sancım var anlamadım. Bebek hareketlerini az ve sürekli kasıklarımda hissediyorum. Geçtiğimiz haftalarda karnımda hissediyordum. Doktor izlemede kalalım sancın çoğalırsa gel dedi . Şekerim yok yüksek tansiyonum var sadece. Bu şekilde daha önce 35 sancısı çıkan ya da bebeği çok önden giden oldu mu aranızda ?