anneadayi_ Ne gelen var ne giden ilk oğlum 40+3 te suni sancıyla doğmuştu şimdi kızımı bekliyoruz daha erken gelir dediler ama daha tık yok
1Ali Bizde 38+0ız dün kontrolde alttan muayene yaptı ebe lekelenmem oldu ağrılarım arttı, bugün ekstra bel ağrım ve kasık ağrım fazla bakalım gelen giden yok daha. İlk hamileliğim 🥰