Kahvesever12 Kızlar bez almaya ne zaman başladınız hangi marka aldınız ve hangi bedenden ne kadar ? Stok yapmak istesem nası ilerlemem lazım
Betul-97 Kahvesever12 Sleepy almıştım 25′li yenidoğan bebeğim doğduktan sonra kullandım bir sorun olmadı eşim 50′li aldı kullandıkça sızdırma yapmaya başladı 15 günlükken 2 numara molfix almaya başladık. Bittikçe ve deneyerek almanız çokta iyi olur
_ecemg Kahvesever12 Ben de pazartesi doğum yapıcam kasım ortasına kadar deneyip bebeğimin cildi hangisine uyumlu gelirse kasım indirimlerinde stok yapacağım bir iki paket numaralardan
Sydaglsen Kahvesever12 ben sleepy bionatural serisi yenidoğandan 3 paket aldım 200 civarı bi şey oluyor sanırım bebeğim 23 günlük bi 25 tane falan kaldı şu an. Sızdırma yaptı o yüzden 2 paket Goon marka aldım elimdekiler bitince ondan devam edeceğiz
Canan-89 Kahvesever12 sleepey berbat açtığım pakette çoğu bez bantsız çıktı neredeyse primayı tek geçerim biraz pahalı ama 🤷♀️
Beyaz_17 Bende sleepy yenidoğan alıp denemek istiyorum sadece 1 paket, ona göre hareket etmeyi planlıyorum.
gktgmom Kahvesever12 bebek bezi stoğu yapmayın bence bebeğinize hangi bezin iyi geleceğini deneyimlerek seçmelisiniz sleepy almanızı hiç önermem 1 numarası aşırı küçük bebeğim 2700 doğdu anca oldu ayrıca çok sızdırma yaşadım elimde kaldı molfix kullandım onda da sızdırma yaşadım en iyisi goon premiumsoft bence stok yaptım çok memnunum
Semsvs Kahvesever12 bende slleyp baby turco karışık aldım şuan için sıkıntı yaşamadım yani hâlen indirme girince alıyorum
kubrabayraktarr Bende hastane çantam için almak istiyorum ama marka konusunda kararsızım stok olarak zaten banada mantıksız geliyor
Mrvsmt2502 Kahvesever12 bence bez konusunda stok yapılmamalı elinize geçtikçe kenara bez için para atın yeter. Çünkü bebeklerin poposu neyi seçeceği belli olmuyor. Ayrıca doğum kilosuda önemli kızım 4 kiloya yakın doğdu direkt 2 numaradan başlamıştık 1 kullanmadık hiç