Nur19977 bysnmrv kuzum 2 gün kala 0.2 çıktı kanımın sonucu kandan önce predictor early testte gölge vardı ertesi gün pembe çizgi oldu bugün adet günüm daha bişey yok sence nedir ya senin sonucun ne oldu seninde 0.2ymiş