fatsfats-92 1159098263 Bende şubat annesiyim 18+5 bende öğrenemedim hala ne kadar sinir bozucu 😒 benimde bi kızım var etrafımda ki herkes göstermediyse kızdır diyor ama hayırlısı☺
mervedmrcn 1159098263 Ben merdiven inip çıkmıştım meyve suyu içtim çikolata yedim direkt açtı bacaklarını
ideemirel 1159098263 22 haftalik olduk 12 vee 16 da kiz dedi 20 de erkek dedi 😄🫶🏻 doktor kesin dedi ama ben bu değişimin üstüne emin olamadım 😄😄
ocak-94 26+2 hep bilemediler göstermiyor kendini dediler 18. Haftada fetal dna analizinde öğrendim kız olacağını 😍
Hyltbrk Bize ilk başta kız demişlerdi 12. Haftaydık. Sonrasında hep erkek dediler detaylıda da kesinleşti. 24+4 deyiz. 3. Oğlumuz olacak inşallah 🙈
Smileylaylom Bana doktor 12. Haftada isterseniz cinsiyeti yorumlayayım dedi yok kesinleşince söyleyin dedim 😁 16. Haftada erkek dedi 20. Haftada detaylı ultrason vardı orada da erkek olduğunu net olarak gördük 🙃 Şuan 24+2
Edanur22 1159098263. 22 +3 12 haftalıkken öğrendim yakışıklı bir prensin annesi olacağım inşallah 🤲🏻💙🐣
Mrvee1923 Busragoymen Merhabalar, benim bugün itibariyle 23+0 oldu. Doktorum gün falan vermedi. ultrasona göre 5 gün önden gitmesine rağmen doğum 24 ocak görünüyor şu anlık. Senin doktorun naısl gün verdi?
Busragoymen Mrvee1923 ilk bebegimi kaybettim sezeryan dogumla aldilar . Sonra 1 sene sonra hamile kaldım kizim oldu şükür 15 ay 22 gunluk şükür şimdi bida hamileyim 21+5 zaten ben bide tiroit hastasıyım ve şekerim var yani riskli gebeliğe girdiğim için gün verdi . 37 haftam bittiğinde alacak doğuma ve tüplerimide baglatmayi düşünüyorum.
mervedmrcn 1159098263 bana da bi abla tavsiye etmişti hep bacak bacak üstüne atıyordu onları yaptım ultrasona girdim direkt göstermişti😂