Off ben bu illeti doğumdan sonra yaşadım. Doktor da söylemişti genelde gebeliğin son haftalarında olur, nadiren doğum sonrası görülür diye.
Dermatolog bana da losyon ve hap vermişti. Bence bunun bi süresi var ne yaparsanız yapın o sürede oluyor ve sonra geçiyor. Yaşandı bitti saygısızca, adını görmek istemem ayyyy inşallah ikinci gebeligimde olmam. Yaşayan bilir. Hepinize geçmiş olsun kızlar, bir an önce atlatmanız dileğimle 🙏