Arica-06 Kızlar adet başlangıcım 3 eylül ve adet başlangıcından sonra 15. Ve 17. Gün kahverengi leke geldi akıntıyla birlikte adetim 8. Gün bitti gebelik istiyorum yumurtlama belirtisi olabilir mi veya yerleşme kanaması için erken ancak yinede olabilir mi ?