Tomucuk12 Kızlar ıkı gundur cok fenayım ıdrara cıkamıyorum cok zorlanıyorum.. enf testlerım temız cıktı bebek baskı yapıp gelıba mesanaye bır çözuö bılen varmımresmen tuvalette kıvranıyorum.. sonda mı taktırmam lazım
Ezgiserce Tomucuk12 ben 8 haftalıkken yaşadım bu durumu idrar tahlilimde kum döktüğüm söylendi bir doktora görünün
Ezgiserce Tomucuk12 hayır hiç ağrım olmadı aşırı sıkışık hissediyordum fakat damla bile yapamıyordum birde zorladığım için çok minik kanamam olmuştu o şekilde gittim hastaneye
Tomucuk12 Ezgiserce benım bıde dıkısım var ondanda korkuyorum.. yazdım bakalım doktoruma test demız demıstı ama atlatmasın, bırde ben ıdrabyaparkrn alt bölgem agrıyor remen zorlaıdgım ıcın mı acaba
Ezgiserce Tomucuk12 ağrınız zorlandığınız için evet çünkü ister istemez yapmak için sıkıyoruz kendimizi benim değişik bir acım olmuştu alt bölgemde 2-3 gün sürdü hatta sonra geçti