Ben 2021 de doğum yaptım. Kiwi kullandım. Çok aşırı sütü olan biri değildim ama ilk 20 gün bebek göğsü tutmadı çok işimi gördü. Sağarak verdim sürekli. Bebek memeyi tutunca sağacak kadar sütüm olmadı hiç bi zaman o yüzden çok kullanım sürem olmadı ama memnundum çekim gücü de gayet iyiydi. Şimdi ikinciyi doğum yapıcam onu kullanıcam tekrar.