Kızlar baktı önce kalp atışını göremiyorum dedi alttan bakalım dedi bende istemedim korktum daha önce alttan muayne olmadım 1 yaşında bebeğim var ama hiç alttan muayne olmamıştım bende hayır dedim ben alttan muayne olamam korkuyorum neyse tekrar baktı ultrasonla tamam bu sefer gördüm dedi ama daha çok küçük dedi ben zaten duymadım kalp atışını doktorda sadece cihazdan gördü sanırım dinletmedi bana bende bi an için korktum geç döllenme olmuş zaten 9 haftalık olması gerekiyordu normalde neyse benden kan idrar tahlili istedi onları verdim şimdi 1 hafta sonra tekrar gidicem sonuçları göstermeye dua edin kızlar inşallah güzel şekilde duyarım kalp atışınıı başına böyle birşey gelen varmı ?