Ayssu98 benim tek olumsuz yorumum yemekleriydi onada cozum zaten eşim ve annem getirdi evden.
Diğer türlü tek kişilik odada doğuma hazirlaniyrosunuz. Plates duş vs hepsi odanızda. Ben orda eşimle kaldım doğumu odada yapıyorsunuz hiç doğum hane vs yok (normal doğum icin). Stajyer doktorlar sürekli bakıyor ve hepsi tatlı dilliler. Güzelim, annecim, bitanemler havada ucusuyor. :)