İlk bebeğimin ismi Ada duru,bir kızım daha olacak cok kararsız kaldık.Aden doğa diye anlaşmışken eşim zeynep olsun diyor (bastan beri zeynep istiyor) Aden’e dönmemizin sebebi kızımın sürekli aden diye seslenmesi gelip öpmesi🥰 ama eşim zeynep içimde kalacak diyor.
Bende nil ismini seviyorum.Nil zeynep diye düşündüm, ama bir türlüde karar veremiyorum🥹