Kasılmalarınız hangi hafta basladı kac saatte bır oluyodu. Ne zaman sancınız cıktı nst de ve ne zaman doğurdunuz. Benım 35 ten berı oluyo bszen aşırı siddette oluyo nefesım kesılıyo yatarken otururken. Karnın asagı dusmüş diyolar moralım bozuluyo sonuçta erken haftası 🤷 36+3 teyim