Ebru1234- 2.5 yaşında kızım var son 1 aydır aşırı öfke krizleri ve ağlama yaşıyoruz izmirde memnun kaldiginiz pedogog var mi acaba ya da böyle sorun yaşayıp farklı önerileri olanlar yardımcı olursa sevinirim