Eymaaaa off evet evet çok iyi anlıyorum sizi ☹️ ben saneloc kullanıyordum hamilelik planlayınca bıraktım 1,5 sene önce ablasyon diye bir işlem var o yapılmıştı ama ek atım yapan yer bulunamamıştı sonra zaten yine başladı çok fena vurmaya ne güzel durmuştu işte son zamanlarda yine başladı maalesef inşallah sizinkide durur doktorlar yaşınız gençse ablasyonu hiç önermiyorlar birde çok iyi doktor bulmanız lazım zaten heryerdede yapılmıyor nasıl kurtulucaz bu illetten bilmiyorum 😢